Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2009

Life goes on

Eίναι κάποιες φορές που επιδιώκεις να θυμάσαι.Να πονάς.Να γελάς.Να χαμογελάς.Να κλαις.Να ηρεμείς.Κι όλα αυτά, το καθένα ξεχωριστά ή κι όλα μαζί, για κάποιο λόγο.

Είναι κάποιες φορές που η νοσταλγία κι οι αναμνήσεις για κάτι, σου αφήνουν μια γλυκόπικρη γεύση..

Όλα μέσα στο μυαλό..Ταξινομημένα ή ανάκατα..
Σαν τις κούτες στην αποθήκη.Που ξαφνικά σε πιάνει μια επιθυμία να τις ανοίξεις και να ζήσεις έστω και για λίγο στιγμές του παρελθόντος.
Σαν τα τραγούδια που είναι συνδυασμένα στο νου με συγκεκριμένα πρόσωπα.Κι όταν τ'ακούς, σε κάνουν να τα θυμάσαι.
Στιγμές αναβιώνουν μέσα από διάφορες διαδικασίες..ηθελημένα ή μη.
Σημασία όμως έχει όχι μόνο αυτό που πέρασε,αλλά κι αυτό που θα'ρθει...
Γιατί η ζωή συνεχίζεται... :)

"...Oooh, life goes on, and its only gonna make me strong.
Its a fact, once you get on board say goodbye cause you cant go back.
Oooh, its a fight, and I really wanna get it right
Where Im at, is my life before me, got this feeling that I cant go back...."

5 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα!!!
Όμορφο να έχεις αναμνήσεις, και να χάνεσαι αναμεσά τους.. Σαν ένα μυστικό κήπο, όπου μπορείς να γίνεις ξανά παιδί, και να αφεθείς στη γοητεία και τη χαρά του παιχνιδιού...

Μαργαρίτα είπε...

...Ναι γλυκιέ μου άγγελε
γι αυτόν τον άνεμο μιλούσα...
:( εκείνος μου είπε πως ο φόβος
όνειρο είναι...
μη χαθεί ποτέ κάτι ωραίο...


Να περνάς όποτε θέλεις από τον κήπο μου
να στολίζεις με την αγγελική σου παρουσία
τα άνθη της ψυχής μου

Σ' ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά ***

O astegos aggelos... είπε...

Nικόλα μου καλημέρα!!!!

Ναι,είναι πολύ όμορφο να έχεις αναμνήσεις,αρκεί να μην σε κρατάνε πίσω..!

...παιχνίδι σε μυστικό κήπο!!...
Τι εικόνα κι αυτή!
Αλλά δυστυχώς που χρόνος για παιχνίδι στην εποχή μας..:(
Πιο παλια ήταν τόοοσο διαφορετικά...

Φιλάκια πολλά...*

O astegos aggelos... είπε...

Μαργαρίτα μου κι οι δύο όπως φαίνεται για τον ίδιο άνεμο μιλούσαμε...:)....

Ας ελπίζουμε να μη χαθεί ποτέ κάτι ωραίο!!!

Καλώς ήρθες στον παράδεισο μου!
Θα χαρώ να σε ξαναδώ.

Φιλάκια...αγγελικά!***

Σκορπινα είπε...

Καλημέρα,
Ανατρίχιασα...

:)