Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Feliz Navidad...!!!

Ξύπνησα με πολλή όρεξη σήμερα..Με μια χαρά ανεξήγητη..(Καλά μπορεί κ όχι;) )

Κάτι το χριστουγεννιάτικο κλίμα,
κάτι η χτεσινοβραδυνή μου έξοδος,
κάτι τα άτομα που είναι δίπλα μου,
κάτι κάποιος κάποτε ας μη τα πολυλογώ..

Λοιπόν βάζω 2 τραγουδάκια προσπαθώντας να σας μεταφέρω στον κόσμο μου κ να καταλάβετε λιγάκι σε τι ψυχολογία βρίσκομαι τώρα...
Ελπίζω να σας αρέσουν κ στο τέλος να φύγετε από εδώ με ένα χαμόγελο..σαν κ το δικό μου!!!

Καλή ακρόαση...





...Τhis year i gave it to someone special...





Feliz Navidad
Feliz Navidad
Feliz Navidad
Prospero Ano y Felicidad.

I wanna wish you a Merry Christmas
With lots of presents to make you happy
I wanna wish you a Merry Christmas
From the bottom of my heart!!!

Οι ευχές μου, όπως και τα φιλάκια μου, είναι για όοοολους σας...
Θα τα πούμε σύντομα...:)

2 σχόλια:

molemou είπε...

Τις ευχές μου για ότι καλύτερο σε σένα και την οικογένεια σου

O astegos aggelos... είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ molemou.
Και εσύ ό,τι ποθείς!!!Να'σαι πάντα καλά!!!