Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Με το δεξί...;)

Χρόνια Πολλά,Χρόνια Καλά,Καλή Χρονιά!!!!!!


Η αλήθεια είναι πως ήθελα πριν μπει ο καινούριος χρόνος να γράψω ένα συνοπτικό κείμενο για το πως ήταν το 2008 για μένα...
Τι ήρθε στη ζωή μου, τι πέρασε και άφησα πίσω μου και τι κράτησα για την νέα χρονιά μαζί μου...

Όμως δεν το έκανα.
Γι'αυτό στην πρώτη μου ανάρτηση για το 2009, θα αναφερθώ σε κάποια άτομα που ο καθένας με τη σειρά του υπήρξε ή εξακολουθεί να υπάρχει στην καθημερινότητα μου.


#Τα τελευταία 5 χρόνια κάθε πρώτη του χρόνου στις 00:01 ο Β. μου εύχεται για τη νέα χρονιά που έπεται..Είναι ένας άνθρωπος που θα μπορούσα να γράφω για ώρες,αλλά δε θα το κάνω.Το μόνο που θα επισημάνω για εκείνον είναι πως είναι αυτός που μ'έμαθε να αγαπώ τους ανθρώπους με βάση το μέσα τους και όχι για το..περιτύλιγμα..Απλά ένα κομμάτι της ζωής μου που αγαπούσα,αγαπάω και θα αγαπάω πολύυυ!!!


#Ο Λ. Μια εμπειρία που εγώ τουλάχιστον προσπάθησα να ζήσω.Όμως δεν έζησα,καθώς εκείνος φοβήθηκε.Φοβήθηκε για το τι μπορούσε να νιώσει και να ζήσει με έναν μικρότερό του άνθρωπο.
Από αυτόν συνειδητοποίησα πως "μικρός" τελικά δεν είναι κάποιος σε ηλικία, αλλά εκείνος που δεν μπορεί να τα βρει με τον εαυτό του και να ξεκαθαρίσει τι θέλει και άμυνα του είναι η σιωπή.


#Ο Π. Ένας άνθρωπος με ήθη και αξίες στη ζωή του.Ένα παληκάρι που κρύβει μέσα του ένα μικρό παιδί.Αρκεί να τον δεις στα μάτια του και να θελήσεις να δεις τι κρύβει μέσα του...
Πόσο θα'θελα να επαναλάβουμε εκείνη τη βόλτα στην παραλία μέχρι τας πρωινάς ώρας...Αξέχαστη νύχτα-μέρα!!!


#Η Α. Ένα μυαλό...ξεροκέφαλο!Τα γονίδια βλέπετε!Ένα μυαλό δυνατό,πολύ δυνατό που μεθοδεύει τους πάντες και τα πάντα προκειμένου να πετύχει αυτό που θέλει.Κάπου-κάπου ξεχνά όμως πως απ'τη λέξη "πάντες" πρέπει να βγάλει κάποιους ανθρώπους.
Γνώμη μου πως δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε τους ανθρώπους.Παρόλα αυτά της εύχομαι τα καλύτερα στο νέο ξεκίνημα της ζωής της.


#Η Κ. που δεν την έχω αφήσει "ν'αγιάσει" τόσα χρόνια...Και το πιθανότερο είναι πως δεν θα την αφήσω(με την καλή έννοια πάντα!) ;) Λατρευτή γυναίκα,απλά θεά!
Εύχομαι κουράγιο για να μπορεί να μ'αντέχει!Την λατρεύω!



#Ο Μ. Ο ταμίας της ζωής μου,καθώς εκείνος φταίει για όλους και για όλα!χιχι!
Η κολώνα του σπιτιού!Ο άνθρωπος που μέσα απ'τα γονίδια του,μου μετέφερε κάποια απ'τα πολύτιμα στοιχεία του χαρακτήρα του.Πατέρααα!!
Υπομονή και επιμονή για να αντέξεις τα επόμενα που θα'ρθουν!!
Να εξακολουθείς να λατρεύεις τις γυναίκες της ζωής σου....κ ναι,εννοώ κ μένα! ;)



Θέλω να ελπίζω πως το 2009 θα φέρει στους ανθρώπους που αγαπώ,αλλά και σε όλους τους άλλους ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ...!!!

Και σε μένα εύχομαι ένα ξεκαθάρισμα στα ερωτικά τρίγωνα,τετράγωνα,πεντάγωνα,εξάγωνα που έχει μπλέξει ο Πλούτωνας το ζώδιο μου...χεχε!!

6 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλή χρονιά, με αγάπη και υγεία!

O astegos aggelos... είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλα μου...Κ εσύ ό,τι επιθυμείς...!!!

ζαφορα είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και από εμένα.
Χαίρομαι που βρεθήκαμε.
Το 2009 θα τα λέμε.

Καλή αντάμωση στη γειτονιά μου.

O astegos aggelos... είπε...

Ζαφορα μου καλώς ήρθες κι εσύ στο blog του Παραδείσου..
Τελικά μήπως όλοι θέλουμε να έχουμε μια γεύση απ'τον παράδεισο? ;)

Φιλάκια πολλά!!!

panagiota είπε...

Απο τα καλύτερα που διάβασα...
για τις ευχές της καλής χρονιάς!

Μην απελπίζεσαι όμως για τα τετράγωνα του Πλούτωνα.(και τις αντιθέσεις)
Ο ευεργέτης Δίας κάνει την λαμπερή του εμφάνιση για ένα χρόνο διαλύοντας τις κακές επιρροές μέχρι τον Οκτώβριο.
Έσω έτοιμη...
...και καλή μεταχρονολογημένη χρονια!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.