Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Όνειρα...

όνειρο(το) ουσ. (πληθ. όνειρα κ ονείρατα) :
-οπτασία που βλέπει κανείς στον ύπνο του,
-ονειροπόλημα,φαντασιοκόπημα,
-καθετί το απραγματοποίητο,
-διακαής πόθος


Όνειρο μου είναι μόλις τελειώσω τη σχολή μου,να διοριστώ σ'ένα νησί και να ζήσω εκεί μόνιμα...Να βρω τον άνθρωπο που θα κάνω μαζί του οικογένεια και ν'αγαπηθούμε και να γεράσουμε μαζί...
Θέλω να έχω μια καλύτερη ποιότητα ζωής και να κάνω πράγματα που με ηρεμούν και μ'αρέσουν..
Θέλω να βλέπω τη θάλασσα και να τη φωτογραφίζω...
Θέλω να χορεύω...
Θέλω να είμαι κοντά σε παιδιά...
Θέλω να είμαι καλά.!Κυρίως αυτό.
Και όλα τα άλλα έπονται..

Οι περισσότεροι που ακούν τα όνειρα μου,έχουν περίπου την ίδια αντίδραση
-"Βιάζεσαι"

Βιάζομαι γιατί?Επειδή ξέρω τι θέλω απ'τη ζωή μου?

-"Μα στην επαρχία?Στην πόλη είναι τα πάντα!Σινεμά,θέατρα,ξενυχτάδικα κλπ κλπ"

Αν έχω ανάγκη απ'όλα αυτά,κάτι θα βρω να κάνω..Κι η επαρχία έχει τα καλά της.

-"Μα δε φοβάσαι?"

Κάποτε είχα διαβάσει το "Η δύναμη είσαι εσύ" του Μανώλη Πιπεράκη..Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος είχε δώσει τις εξής συμβουλές:

  1. Κάνε αυτό που θέλεις ακόμα κι αν φοβάσαι.Γρήγορα θα ξεπεράσεις το φόβο σου και θα εκπλαγείς απ'το αποτέλεσμα!
  2. Αν αποφασίσεις να δράσεις,χωρίς να φοβάσαι την έκβαση της προσπάθειας σου,τότε σύντομα θα διαπιστώσεις ότι το επιθυμητό αποτέλεσμα έρχεται μόνο του ως φυσική συνέπεια των προσπαθειών σου.
  3. Όταν μια ιδέα μπει για τα καλά στο μυαλό,γεννιέται ένα όραμα,που αν τροφοδοτηθεί με τα απαραίτητα "συστατικά", σίγουρα μια μέρα θα γίνει πραγματικότητα.

-"Καλό είναι να θέτεις τον πήχυ ψηλά,μα να πατάς και στη γη.."

Πρώτο βήμα είναι να θέσεις κάποιους στόχους..Στη συνέχεια πρέπει να απαντήσεις αντικειμενικά στον εαυτό σου,εαν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν.Αν είσαι αποφασισμένος/η να το καταφέρεις κι έχεις και τα κατάλληλα εφόδια,τότε απέχεις μόνο λίγα βήματα απ'την κατάκτηση του στόχου σου...

Δεν ξέρω αν πρόκειται να γίνει τίποτα απ'όλα αυτά που θέλω και ονειρεύομαι.
Μπορεί μετά από κάποια χρόνια να είμαι ακόμα σ'αυτή την πολύβουη κ γεμάτη καυσαέριο Αθήνα,μπορεί να κάθομαι πίσω από ένα γραφείο με τις ώρες και να μη μου αρέσει αυτό που θα κάνω,μπορεί να μην βρω το "παληκάρι" μου,μπορεί να μην κάνω καν παιδιά..Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί..
Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι όλοι έχουμε δικαίωμα στο όνειρο..Κι όπως λέω πάντα, τα όνειρα είναι τζάμπα!

Και ναι, σε κάποιους μπορεί να μην αρέσουν αυτά που αρέσουν σε μένα.Όπως κι εμένα να μη μ'αρέσουν αυτά που μπορεί να αρέσουν σε κάποιον άλλον.

Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε πως ο καθένας είναι ξεχωριστός μέσα στο όλο.Κι αυτό το όλο είναι ξεχωριστό με τον καθένα μας μέσα..Κι είτε μας αρέσει,είτε όχι,πρέπει να δεχτούμε την διαφορετικότητα του καθενός,καθώς είναι εκείνη που βοηθάει στη συμπλήρωση του όλου..

8 σχόλια:

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Άκου την καρδιά σου και τα θέλω που αυτή προστάζει..
Καληνύχτα!

Lila.Okazaki είπε...

Ναι,ειμαστε όλοι διαφορετικοί με διαφορετικά όνειρα.Και αν δεν προσπαθήσουμε να τα πραγματοποιήσουμε θα αναρωτιόμαστε πάντα πώς θα ήταν η ζωή αν προσπαθούσαμε.Μην ακους τους άλλους,αλλά όπως λέει και ο ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ ακου την καρδιά σου.

O astegos aggelos... είπε...

Nικόλα μου προσπαθώ όσο γίνεται να ακούω την καρδιά μου,ζυγίζοντας όμως παράλληλα τα "πρέπει" και τα "θέλω" μέσα μου...

Ο ζαχαρένιος σου άγγελος...σου χαμογελά...!!!

O astegos aggelos... είπε...

Chemonsi μου όταν ξέρουμε τι είναι αυτό που θέλουμε,καλό είναι να προσπαθούμε να το πετύχουμε..
Αλλιώς αν καθόμαστε κι αναρωτιόμαστε και κάνουμε εικασίες,μόνο απωθημένα μπορεί να μας μείνουν τα όνειρα στο τέλος!

Καλώς ήρθες!
Φιλάκια πολλά...*

Ανώνυμος είπε...

Κάνε τα ονειρά σου πραγματικότητα και άσε τους άλλους να λένε ότι θέλουν!!!! Οτι και να γίνει από εκεί και πέρα θα μπορέσεις να το ξεπεράσεις γιατί ήδη θα έχεις πάρει απίστευτη δύναμη από την εκπλήρωση του ονείρου σου!!!!

ArchangelTyrael είπε...

Καλησπερίζω και εγώ,

Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου τα όνειρα και τα θέλω καταστρέφονται σε κλάσματα του δευτερόλεπτου,ενω τα σχεδιάζεις πολλά χρόνια....

Είναι καλό να ξέρεις τα θέλω σου και τα πιστεύω σου σε μια τόσο μικρή ηλικία, σε βάζει σε μια τροχιά και σε καλό δρόμο.

Τι γίνετε όμως όταν προσπαθείς και δεν έχεις επιτύχει τον στόχο σου?Απογοητευεσε και μέτα ενα μουντό κενό.

Άστεγε άγγελε σε έχω μέσα στην καρδιά μου......γιατί ξέρω πως είσαι εσύ...

Αρχάγγελος Tyrell
Προστατης Άγγελος του Καλού και των Ανθρώπων....

O astegos aggelos... είπε...

Διονυσία μου καλώς ήρθες κι εσύ!!

Μ'άρεσε πολύ το λογοπαίγνιο του nick σου μπορώ να πω;)

Μακάρι!
Δε μένω όμως μόνο στα όνειρα..
Ζω το σήμερα,τη κάθε τη στιγμή του!Γιατί μπορεί να μην γίνει και τίποτα απ'όλα αυτά που ονειρεύομαι..Κανείς δεν ξέρει..
Πάνω απ'όλα όμως το σήμερα.Γιατί χωρίς αυτό μπορεί να μην υπάρχει αύριο...

Φιλάκια πολλά...*

O astegos aggelos... είπε...

Τι γίνεται όταν ο άστεγος άγγελος συναντάει τον αρχάγγελο Τyrell?
Ποιος μας είπε ότι το internet δεν έφτασε και στον παράδεισο?

Ερωτήματα που μπορεί να μην απαντηθούν και ποτέ... ;)xxx

Αρχάγγελε όταν προσπαθείς και δεν έχεις κατορθώσει να επιτύχεις τον στόχο σου,τότε ίσως να μην προσπαθείς αρκετά ή ακόμη να προσπαθείς,αλλά με λάθος τρόπο..
Η προσπάθεια μετράει και μην ανησυχείς...οι κόποι πάντα ανταμοίβονται!!

Δεν πρέπει να απογοητεύεσαι,ούτε να το βάζεις κάτω.
Στη ζωή καλώς ή κακώς δεν μας έρχονται τα πράγματα έτσι όπως τα θέλουμε και τα έχουμε σχεδιάσει..Αυτό όμως τι σημαίνει?
Οτι θα το βάζουμε κάτω σε κάθε εμπόδιο?
"Κάθε εμπόδιο για καλό"
Μην αφήνεσαι σε αυτό το μουντό κενό..Δες τη φωτεινή πλευρά της ζωής (που λέει κ το σχετικό τραγούδι)..

Αγγελικά φιλιά...*