Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Sea&Sun

Μια ψυχή με ρώτησε τι αγαπώ πιο πολύ απ'όλα αυτά που δημιούργησε ο Θεός...


Κ εγώ του είπα ότι λατρεύω τη θάλασσα και τον ήλιο..

Εκείνος ξίνισε,αφού είναι λάτρης της βροχής και του χειμώνος,
εγώ όμως δεν πτοούμαι...!


Τρελαίνομαι για την μυρωδιά της,τον ήχο των κυμάτων της,την έκταση της...

Με ηρεμεί τόσο πολύ κ μόνο στην όψη της!





Κι απ'την άλλη πάλι σκέφτομαι τον ήλιο και αισθάνομαι τόσο γλυκά μόνο κ μόνο στην σκέψη μιας ηλιόλουστης μέρας(σαν τη σημερινή ένα πράγμα!)!!!
Γιατί η καλή μέρα, που λένε, απ'το πρωί φαίνεται...;))



Ο συνδυαμός όμως ήλιου-θάλασσας με κάνει και υποκλίνομαι στα κέφια Του...



4 σχόλια:

candy's τετραδιάκι είπε...

Μα..εσυ δεν κατοικεις στους ουρανους??!!

O astegos aggelos... είπε...

Εγώ κατοικώ....παντού...

Γιατί όπως είπε κι η Θεοπούλα, τα καλά παιδιά πάνε στον Παράδεισο,ενώ τα κακά...παντού!;)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Φιλάκια καλή μου!

Menios είπε...

Aααααααα βλέπω αρχίσανε τα κονέ!!!
Αγγελούδι κι εμένα μ' αρέσει η θάλασσα.. ειδικά με ομπρέλες ξαπλώστρες βότκες και καλή παρέα πάνω από όλα.
Καλό βράδυ;)

O astegos aggelos... είπε...

Eτσι ακριβώς όπως τα λες Μένιο μου...

Καλώς σε βρήκα;)

Φιλάκια πολλά!*